خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 10:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی:

وضعیت ایجاد شده برای معلمان خرید خدمتی نباید ادامه یابد

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه با گذشت 4 ماه و نیم از سال تحصیلی هنوز وضعیت معلمان خرید خدمات مشخص نیست، گفت: بخشی از این مشکلات که امروز معلمان خرید خدمات در کشور مربوط به ترک فعل‌های صورت گرفته است.

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بلاتکلیفی طولانی مدت معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: مشکل معلمان خرید خدمت مربوط به ترک فعل‌ها است.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال بررسی ۶ طرح پیشنهادی در کمیسیون آموزش نهایتا به یک طرح نهایی رسیدیم که نیروهایی از قبیل نیروهای غیررسمی، پیش دبستانی‌ها، خدماتی و معلمان خرید خدمت که استمرار خدمت داشتند، به عنوان طرح های اولویت‌دار در صحن مجلس بررسی شود.



وحیدی اضافه کرد: در حال حاضر در مجلس بیش از ۳۰۰ طرح در نوبت‌اند که ۵۰ طرح آن‌ها اولویت دارند که در صف رسیدگی و در دستور کار قرار دارد و ما در حال رایزنی برای بررسی طرح مذکور هستیم.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: نیمه دی ماه سال جاری نامه‌ای توسط آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی و تعیین تکلیف قرارداد معلمان خرید خدمت ارائه شد که نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش قراردادشان منعقد و وضعیت بیمه و حقوق آنها مشخص شود ولی این اتفاق هم رخ نداد که جای تأسف دارد.



وی تصریح کرد: از وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه پیگیر اصلاح وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی هستیم، وضعیت نابسامان برای این عزیزان ایجاد کردند، نباید ادامه یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374869
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار